Siemanko
Więc założyłem strone na wp i nie nie dam rady tam włożyć zdjęc a co juz mowic na terrarium wiec jak to zrobic bo nie umiem
Pozdrawiam Damian
Daamiaan@poczta.pl
Telefon 508633790
GG 3214841
Być sobą i trzymać swego zdania
Wersja do druku
Siemanko
Więc założyłem strone na wp i nie nie dam rady tam włożyć zdjęc a co juz mowic na terrarium wiec jak to zrobic bo nie umiem
Pozdrawiam Damian
Daamiaan@poczta.pl
Telefon 508633790
GG 3214841
Logujesz sie na konto poprzez np Total Commander. Jeśli chcesz mieć na koncie same zdjęcia to wywalasz index.html i je kopiujesz;) Mam nadzieje że to o to chodzi :)
ja mam podobny problem!!
otóż założylem stronke na webparku i wsadzilem juz tam zdjecia... niby darmowe konto a chcą zarejestrowania domeny za 100zl... A jak wchodze przez ftp.webpark.pl i chce zeby zdjecia sie otworzyly to kupa... pisze ze nie mozna znalezc strony
HELP!!
wiem ze jestem kiepskim informatykiem ale prosze o wyrozumialosc >>> czy na webpark istnieje mozliwosc wyboru darmowej domeny (np.webpark.pl) bo tam jest że aby zarejestrowac trzeba wybrac jedna z platnych domen... (np .pl) ...aargh
ja mam konto na republika.pl i jest bezpłatne i b. łatwo się wrzuca pliki bo na stronie republiki jest taki program menadżer witryny gdzie tylko się wybiera lokalizację pliku na dysku no i się wrzuca na serwer, lepszym sposobem jest jednak używanie programów typu CuteFTP czy WS_FTP bo nie trzeba się logować na stronie itp....
Rejestracja domeny a miejsce na serwerze, to dwie różne rzeczy.
Konto zakładasz po to, żeby umieścić pliki, a domenę wykupujesz po to, żeby do nich łatwo trafić (nie wpisując adresu długiego na 50 znaków).
Mowice ze strona na webparku jest platna ja tego niewiem ale proponuje wejsc na friko.pl albo piwko.pl i one sa za darmo i maja pojemnosc 200 mb a pliki wstawia przez np. total commender
Juz zrobiłem ale nie wiem włożyłem zdjęcia Iguany moze bedzie działać
Pozdrawiam Damian
Daamiaan@poczta.pl
Telefon 508633790
GG 3214841
NIe dzialaja